<mark id="null2"></mark>

<meter id="null2"></meter>
<label id="null2"><button id="null2"></button></label>

    1. <label id="null2"><button id="null2"><div id="null2"></div></button></label>
      Tarih?i Ahmet Ta?a??l Beijing'de
      -R?portaj2015/05/14 14:29:12July 18 2019 14:42:34

      Tarih?i Ahmet Ta?a??l Beijing'de

      Mimar Sinan Güzel Sanatlar üniversitesi Tarih B?lümü Ba?kan? Prof. Dr. Ahmet Ta?a??l, Türkiye-?in Kültürel ?li?kileri Konferans?'na kat?lmak kat?lmak i?in Aral?k ay?n?n son haftas? Beijing'deydi.

      Türkiye Kültür ve Turizm Bakanl??? Müste?ar? ?zgür ?zaslan'la r?portaj
      -R?portaj2015/05/13 11:08:36July 18 2019 14:42:34

      Türkiye Kültür ve Turizm Bakanl??? Müste?ar? ?zgür ?zaslan'la r?portaj

      ?in'de Türk Kültür Y?l?, Mevlana'n?n ?a?r?s? adl? baleyle sona erdi. Mersin Devlet Opera ve Balesi'nin 28 ?ubat günü ba?kent Beijing'de sahneledi?i oyun ?inli izleyicilerden büyük be?eni toplad?.

      T?DV Genel Müdürü Can?zer: 2012-2013 güzel iki y?ld?
      -R?portaj2014/01/27 15:43:45July 18 2019 14:42:34

      T?DV Genel Müdürü Can?zer: 2012-2013 güzel iki y?ld?

      Merkezi Ankara'da bulunan Türk-?in Dostluk Vakf? (T?DV) iki ülkenin yak?nla?mas?nda ?nemli faaliyetlere imza at?yor. 2012-1013 y?llar? aras?nda ?in ve Türk Kültür y?llar? kapsam?nda Vak?f, olduk?a yo?un iki y?l ge?irdi.

      ?pek Müzesi'nde ipekten hikayeler...
      -R?portaj2014/01/17 20:51:30July 18 2019 14:42:34

      ?pek Müzesi'nde ipekten hikayeler...

      ?in ?pek Müzesi, Zhejiang eyaletinin Hangzhou kentindeki Bat? G?lü'nün k?y?s?nda bulunuyor.Müzeyi gezerken, sergilenen eserler aras?nda kü?ücük bir par?a dikkatimizi ?ekiyor.

      -R?portaj2014/01/17 20:51:11July 18 2019 14:42:34

      "Türk medyas? ?in'i, ?in medyas? da Türkiye'yi tan?m?yor"

      Medya psikolojisi alan?nda, kal?p yarg?lar ve toplumsal temsiller, toplumsal konularda ve ?zellikle de gruplar aras? ili?kilerle ilgili zihinsel süre?lerde ?nemli kavramlar.

      ?mer ?elik: Aradaki oryantalist dilden kurtulmal?y?z
      -R?portaj2014/01/17 20:50:48July 18 2019 14:42:34

      ?mer ?elik: Aradaki oryantalist dilden kurtulmal?y?z

      Türkiye ve ?in ?ki ülke aras?ndaki kar??l?kl? kültür y?llar?, iki eski kom?uyu tekrar yak?nla?t?racak diyebilir miyiz?

      ?in'in en iyi üniversitesinde Türk?e e?itimi
      -R?portaj2014/01/17 20:49:22July 18 2019 14:42:34

      ?in'in en iyi üniversitesinde Türk?e e?itimi

      ?in'de Türk?e e?itimi yayg?nla??yor.

      -R?portaj2013/12/23 18:41:51July 18 2019 14:42:34

      "Bahar Bayram?'nda Türk geleneklerinin izleri var"

      ?in Uluslararas? Radyosu Türk?e Servisi'nde ?al??an Türk uzmanlar?m?zla, Bahar Bayram?'yla ilgili izlenimlerini konu?tuk. S?zü, arkada?lar?m?za b?rakal?m

      ?

      Takvim

      Haberler:
      Son Dakika Türkiye ?in Dünya ?in - Türkiye
      Ekonomi:
      Son Haberler ?in Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
      Turizm:
      Gezelim G?relim Seyahat Defteri Y?resel Lezzetler Seyahat Mito
      Kültür ve Ya?am:
      Sa?l?k ?in - Türkiye ?in Sinemas? Biliyor Musun Bilmiyor Musun R?portaj
      yoresel:
      Güncel Etnik Kültür Kültür Miraslar? Y?resel Lezzetler
      ?ince ??retimi:
      ?ince Hakk?nda Temel Bilgiler Hem E?lenin Hem ??renin Atas?zleri ve Deyimler ?iirler Günlük ?ince Konu?malar?
      China TV:
      Kültür Merhaba ?in
      Web Radyo:
      Gündem Pazartesi Sal? ?ar?amba Per?embe Cuma Haftasonu
      Galeri:
      ?in Dünya Moda Seyahat Spor
      湖北十一选五前三直最大遗漏
      <mark id="null2"></mark>

      <meter id="null2"></meter>
      <label id="null2"><button id="null2"></button></label>

      1. <label id="null2"><button id="null2"><div id="null2"></div></button></label>
        <mark id="null2"></mark>

        <meter id="null2"></meter>
        <label id="null2"><button id="null2"></button></label>

        1. <label id="null2"><button id="null2"><div id="null2"></div></button></label>
          月亮仙女免费试玩 雷神客服 2978招财鞭炮手机版本下载 蓝色马赛克 死海逃生闯关 彩票黑龙江22选5开奖查询结果 急速赛车官网 七星彩开奖时间 热带动物园APP 御龙在天视频