<mark id="null2"></mark>

<meter id="null2"></meter>
<label id="null2"><button id="null2"></button></label>

    1. <label id="null2"><button id="null2"><div id="null2"></div></button></label>
      ?in'de ?ok ?nemli bir kelime: Gaokao
      -?in - Türkiye2019/06/04 15:34:21July 18 2019 15:32:54

      ?in'de ?ok ?nemli bir kelime: Gaokao

      Gaokao, üniversiteye giri? s?nav?n?n ?ince kar??l???. Bir?ok ülkede oldu?u gibi ?in'de de ??renciler i?in en ?nemli s?nav ve Türkiye'deki muadili LYS. S?z konusu ülke dünyan?n en kalabal?k ülkelerinden ?in olunca rakamlar ve s?nav ?ekli gayet tabii biraz farkl? oluyor.

      “?ki toplant?”da ?in t?bb?na yo?un ilgi
      -?in - Türkiye2019/03/22 14:56:03July 18 2019 15:32:54

      “?ki toplant?”da ?in t?bb?na yo?un ilgi

      ?in'de ge?en hafta sona eren iki toplant?da ?in t?bb? ve ila?lar?n?n gelecek nesillere aktar?lmas? ve yayg?n kullan?m? konusu delegeler aras?ndaki s?cak gündem maddelerinden biri oldu.

      ?in 55 y?ld?r yabanc? ülkelere t?bbi destek sa?l?yor
      -?in - Türkiye2019/01/16 16:39:00July 18 2019 15:32:54

      ?in 55 y?ld?r yabanc? ülkelere t?bbi destek sa?l?yor

      ?in 55 y?l ?nce yabanc? ülkelere ilk t?bbi yard?m ekibini g?nderdi. Ge?ti?imiz 55 y?lda Afrika, Asya, Avrupa, Amerika ve Okyanusya'da bulunan 71 ülkeye toplam 26 bin sa?l?k personeli g?nderildi, bu süre?te 280 milyon ki?i tedavi edildi.

      Yabani pandalar?n nesillerindeki tehlike biraz daha azald?
      -?in - Türkiye2018/12/21 09:15:25July 18 2019 15:32:54

      Yabani pandalar?n nesillerindeki tehlike biraz daha azald?

      ?in Ulusal Orman ve ?ay?r ?daresi ile Sichuan Eyaleti Hükümeti, k?sa bir süre ?nce panda koruma ve ara?t?rma sonu?lar?n? a??klad?.

      Xiong'an Yeni B?lgesi, sa?l?k sekt?rünü geli?tirmeye haz?r
      -?in - Türkiye2018/11/21 16:42:33July 18 2019 15:32:54

      Xiong'an Yeni B?lgesi, sa?l?k sekt?rünü geli?tirmeye haz?r

      Birinci Xiong'an Uluslararas? Sa?l?k Forumu k?sa süre ?nce ?in'in Hebei eyaletine ba?l? Langfang kentinde ba?lad?.

      ?in'de l?semi hastas? ?ocuklar?n yüzde 80'inden fazlas? tedavi edildi
      -?in - Türkiye2018/10/31 15:26:16July 18 2019 15:32:54

      ?in'de l?semi hastas? ?ocuklar?n yüzde 80'inden fazlas? tedavi edildi

      ?in'de l?semi hastas? ?ocuklar?n yüzde 80'inden fazlas?n?n tedavi g?rme imkan? buldu?u bildirildi.

      ?in'de sa?l?k sekt?rü canlan?yor
      -?in - Türkiye2018/10/31 15:23:45July 18 2019 15:32:54

      ?in'de sa?l?k sekt?rü canlan?yor

      Son günlerde düzenlenen 2018 ?in T?bb? ve ?lac? Fuar?'ndan edinilen bilgilere g?re, nisan ay? itibar?yla ?in'in 28 eyaletinde sa?l?k sekt?rünün geli?mesini h?zland?rmaya y?nelik tedbirler al?nd?.

      Hollandal?lar, ?in t?bb?ndaki hacamat tedavisiyle ilgili
      -?in - Türkiye2018/09/12 09:03:34July 18 2019 15:32:54

      Hollandal?lar, ?in t?bb?ndaki hacamat tedavisiyle ilgili

      Hollandal? Wah Kiu Asian News gazetesinde yer alan makaleye g?re, son y?llarda Hollandal?lar ?in t?bb?n?n tedavi y?ntemlerine büyük ilgi g?steriyor. ülkede masaj ve akupunktur gibi tedavi metotlar?n? deneyenlerin say?s? her ge?en gün art?yor.

      Mimarl?k tarihinde bir ilk: Zhaozhou K?prüsü
      -?in - Türkiye2016/10/18 18:46:58July 18 2019 15:32:54

      Mimarl?k tarihinde bir ilk: Zhaozhou K?prüsü

      Ba?kent Müzesi'nden “ü? Ba?kent” sergisi
      -?in - Türkiye2016/09/20 18:17:31July 18 2019 15:32:54

      Ba?kent Müzesi'nden “ü? Ba?kent” sergisi

      2016 y?l?, Yuan Hanedan?'n?n (1271-1368) ba?kenti Dadu'nun kurulu?unun 740. ve Ba?kent Müzesi'nin kurulu?unun 35. y?ld?nümü.

      Tarihi, bugünü ve gelece?iyle ?pek Yolu
      -?in - Türkiye2016/08/24 15:50:10July 18 2019 15:32:54

      Tarihi, bugünü ve gelece?iyle ?pek Yolu

      ?pek Yolu kavram?n? son günlerde daha s?k duymaya ba?lad?k. ?in'in ?ncülü?ünde geli?tirilen Bir Ku?ak - Bir Yol dü?üncesi, tarihi ba?lar? yeniden diriltmeyi hedefliyor.

      ?

      Takvim

      Haberler:
      Son Dakika Türkiye ?in Dünya ?in - Türkiye
      Ekonomi:
      Son Haberler ?in Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
      Turizm:
      Gezelim G?relim Seyahat Defteri Y?resel Lezzetler Seyahat Mito
      Kültür ve Ya?am:
      Sa?l?k ?in - Türkiye ?in Sinemas? Biliyor Musun Bilmiyor Musun R?portaj
      yoresel:
      Güncel Etnik Kültür Kültür Miraslar? Y?resel Lezzetler
      ?ince ??retimi:
      ?ince Hakk?nda Temel Bilgiler Hem E?lenin Hem ??renin Atas?zleri ve Deyimler ?iirler Günlük ?ince Konu?malar?
      China TV:
      Kültür Merhaba ?in
      Web Radyo:
      Gündem Pazartesi Sal? ?ar?amba Per?embe Cuma Haftasonu
      Galeri:
      ?in Dünya Moda Seyahat Spor
      湖北十一选五前三直最大遗漏
      <mark id="null2"></mark>

      <meter id="null2"></meter>
      <label id="null2"><button id="null2"></button></label>

      1. <label id="null2"><button id="null2"><div id="null2"></div></button></label>
        <mark id="null2"></mark>

        <meter id="null2"></meter>
        <label id="null2"><button id="null2"></button></label>

        1. <label id="null2"><button id="null2"><div id="null2"></div></button></label>
          鸟叔彩金 拉齐奥亚特兰大 mg热血羽毛球免费旋转 波斯波利斯对塔什干棉农直播 2010年彩票销售额 nba让分胜负投注技巧 四大美女送彩金 IM体育是哪个平台 水果vs糖果登陆 莱比锡红牛vs奥格斯堡