<mark id="null2"></mark>

<meter id="null2"></meter>
<label id="null2"><button id="null2"></button></label>

    1. <label id="null2"><button id="null2"><div id="null2"></div></button></label>

      daha fazla >> Sa?l?k

      Ula??m reformuyla gelen büyük de?i?iklikler
      -Sa?l?k2018/08/16 18:56:56July 18 2019 15:00:52

      Ula??m reformuyla gelen büyük de?i?iklikler

      ?in'de reform ve d??a a??lma politikas? ba?lat?lmas?ndan bu yana ge?en 40 y?l i?inde, ula??m ve ta??mac?l?k sekt?rlerinde ba?tan sona de?i?imler meydana geldi.

      Sa?l?kl? beslenme ast?m? ?nlemeye yard?mc? oluyor
      -Sa?l?k2018/07/17 15:52:31July 18 2019 15:00:52

      Sa?l?kl? beslenme ast?m? ?nlemeye yard?mc? oluyor

      Ast?m, hastalar?n ya?am kalitesini ciddi olarak etkileyen yayg?n bir kronik solonum yolu hastal???d?r. Avrupa Solunum T?bb? Dergisi'nin yay?mlad??? bir ara?t?rmaya g?re, sa?l?kl? bir diyette ?srar etmek ast?m? ?nlemeye, semptomlar?n? hafifletmeye ve durumu daha iyi kontrol alt?na almaya yard?mc? oluyor.

      daha fazla >> ?in - Türkiye

      ?in'de ?ok ?nemli bir kelime: Gaokao
      -?in - Türkiye2019/06/04 15:34:21July 18 2019 15:00:52

      ?in'de ?ok ?nemli bir kelime: Gaokao

      Gaokao, üniversiteye giri? s?nav?n?n ?ince kar??l???. Bir?ok ülkede oldu?u gibi ?in'de de ??renciler i?in en ?nemli s?nav ve Türkiye'deki muadili LYS. S?z konusu ülke dünyan?n en kalabal?k ülkelerinden ?in olunca rakamlar ve s?nav ?ekli gayet tabii biraz farkl? oluyor.

      “?ki toplant?”da ?in t?bb?na yo?un ilgi
      -?in - Türkiye2019/03/22 14:56:03July 18 2019 15:00:52

      “?ki toplant?”da ?in t?bb?na yo?un ilgi

      ?in'de ge?en hafta sona eren iki toplant?da ?in t?bb? ve ila?lar?n?n gelecek nesillere aktar?lmas? ve yayg?n kullan?m? konusu delegeler aras?ndaki s?cak gündem maddelerinden biri oldu.

      daha fazla >> ?in Sinemas?

      Nuri Bilge Ceylan ?in Medya Grubu'na konu?tu
      -Sal?2019/06/24 20:45:12July 18 2019 15:00:52

      Nuri Bilge Ceylan ?in Medya Grubu'na konu?tu

      Nuri Bilge Ceylan, Türk sinemas?n?n dünyada en bilinen isimlerinden biri. 2003 y?l?ndan bu yana Ceylan'?n 6 filmi Cannes Uluslararas? Film Festivali'nde ?düle aday g?sterildi ve ?e?itli ?düller ald?. Nuri Bilge Ceylan 22. Shanghai Uluslararas? Film Festivali'nin ana yar??ma b?lümünde Alt?n Kadeh ?dülleri'nin jüri ba?kanl???m? üstlendi. Ceylan, festival s?ras?nda ?in Medya Grubu'na r?portaj vererek SIFF'nin ba?l?ca misyonu, ?in sinemas?na bak??? ve film ?ekimiyle ilgili duygular?n? payla?t?.

      Alt?n Kadeh'e aday g?sterilen ?in filmleri a??kland?
      -Sal?2019/06/10 08:08:55July 18 2019 15:00:52

      Alt?n Kadeh'e aday g?sterilen ?in filmleri a??kland?

      2019 Shanghai Uluslararas? Film ve Televizyon Festivali ?ncesinde 3 Haziran'da bas?n toplant?s? düzenlendi. Film ve TV Festivali kapsam?ndaki etkinlikler ve 22. Shanghai Uluslararas? Film Festivali'nin ana yar??ma b?lümümde Alt?n Kadeh ?dülleri ve Asya Yeni Yetenek ?dülleri i?in yar??acak filmler a??kland?.

      Guo Fan: ?in sinemas?n?n sanayile?me yolu uzun
      -Sal?2019/05/06 15:56:41July 18 2019 15:00:52

      Guo Fan: ?in sinemas?n?n sanayile?me yolu uzun

      K?sa süre ?nce sona eren Beijing Uluslararas? Film Festivali kapsam?ndaki etkinliklerden biri olan “Hollywood Film Ustalar? Kursu”, Amerikan Sinema Filmleri Derne?i ve Beijing Uluslararas? Film Festivali-Beijing Piyasas? taraf?ndan ortakla?a düzenlendi.

      Y?netmen Wang Xiaoshuai: Sanat filmi-ticari film diye bakmam, filmimi ?ekerim!
      -Sal?2019/04/29 16:39:57July 18 2019 15:00:52

      Y?netmen Wang Xiaoshuai: Sanat filmi-ticari film diye bakmam, filmimi ?ekerim!

      37. ?ran Fajr Uluslararas? Film Festivali 18 Nisan'da Tahran'da ba?lad?. “Dijiu Tianchang” adl? filmiyle Berlin Film Festivali'nde ?dül alan ?inli y?netmen Wang Xiaoshuai, bu d?nemki Fajr Uluslararas? Film Festivali'nin yar??ma b?lümünde jüriye davet edildi.

      daha fazla >>R?portaj

      Tarih?i Ahmet Ta?a??l Beijing'de
      -R?portaj2015/05/14 14:29:12July 18 2019 15:00:52

      Tarih?i Ahmet Ta?a??l Beijing'de

      Mimar Sinan Güzel Sanatlar üniversitesi Tarih B?lümü Ba?kan? Prof. Dr. Ahmet Ta?a??l, Türkiye-?in Kültürel ?li?kileri Konferans?'na kat?lmak kat?lmak i?in Aral?k ay?n?n son haftas? Beijing'deydi.

      Türkiye Kültür ve Turizm Bakanl??? Müste?ar? ?zgür ?zaslan'la r?portaj
      -R?portaj2015/05/13 11:08:36July 18 2019 15:00:52

      Türkiye Kültür ve Turizm Bakanl??? Müste?ar? ?zgür ?zaslan'la r?portaj

      ?in'de Türk Kültür Y?l?, Mevlana'n?n ?a?r?s? adl? baleyle sona erdi. Mersin Devlet Opera ve Balesi'nin 28 ?ubat günü ba?kent Beijing'de sahneledi?i oyun ?inli izleyicilerden büyük be?eni toplad?.

      Haberler:
      Son Dakika Türkiye ?in Dünya ?in - Türkiye
      Ekonomi:
      Son Haberler ?in Ekonomisi Türkiye Ekonomisi Dünya Ekonomisi Fuarlar Gündem
      Turizm:
      Gezelim G?relim Seyahat Defteri Y?resel Lezzetler Seyahat Mito
      Kültür ve Ya?am:
      Sa?l?k ?in - Türkiye ?in Sinemas? Biliyor Musun Bilmiyor Musun R?portaj
      yoresel:
      Güncel Etnik Kültür Kültür Miraslar? Y?resel Lezzetler
      ?ince ??retimi:
      ?ince Hakk?nda Temel Bilgiler Hem E?lenin Hem ??renin Atas?zleri ve Deyimler ?iirler Günlük ?ince Konu?malar?
      China TV:
      Kültür Merhaba ?in
      Web Radyo:
      Gündem Pazartesi Sal? ?ar?amba Per?embe Cuma Haftasonu
      Galeri:
      ?in Dünya Moda Seyahat Spor
      湖北十一选五前三直最大遗漏
      <mark id="null2"></mark>

      <meter id="null2"></meter>
      <label id="null2"><button id="null2"></button></label>

      1. <label id="null2"><button id="null2"><div id="null2"></div></button></label>
        <mark id="null2"></mark>

        <meter id="null2"></meter>
        <label id="null2"><button id="null2"></button></label>

        1. <label id="null2"><button id="null2"><div id="null2"></div></button></label>
          扑克牌 apex英雄吧 大连一方上海上港回放 竞彩足球现场比分一分币 经典243走势图 腾讯游戏皇室战争官网 世俱杯皇马vs阿尔艾因 瑞典二分彩开奖官网 美女捕鱼短视频教程 异域狂兽彩金